Independence

If freedom is short of weapons, we must compensate with willpower

Independence

If freedom is short of weapons, we must compensate with willpower

معرفی اجمالی تیپ های شخصیتی زنانه

دیمیتر - خانمی که بیشتر برای همه مادری می کند .

آفرودیت - زنی که بیشتر قصد دلفریبی و عرضه زیباییهای خود را دارد .

پرسفون - دختری که کاملا معصوم و با چشم بسته وارد ارتباط با کسانی می شود که معصومیت او را می ربایند و روح او را مورد تجاوز قرار می دهند .او همیشه در معرض افسردگی و ترس از رابطه با مردان است و به دنبال معصومیت از دست رفته ی خود می باشد .

هستیا - زنانی هستند که بدون نیاز به مردان کانون زندگی را گرم نگه می دارند و روحی وسیع دارند و معمولا معلمین خوبی برای پاکی و اخلاقند . زنانی هستند که در صورت رشد و محیط خوب ، به استادانی معنوی مبدل می گردند و آتش عشق الهی را روشن نگه می دارند .

آرتمیس - زنانی هستند که انگار باید مرد می شدند . همواره در جدال با ظلم های دنیای مردانه که در حق زنان و کودکان می شود هستند . دختری را می بینید که اهل ورزش و فعالیت و کار است و کمتر مردی می تواند به مرزهای او تجاوز کند و به طبیعت وحش عشق می ورزد .

آتنا - دختری را می یابید که  عاشق پدرش است و مدافع حقوق بابا در خانه . بسیار درس خوان و اهل تلاش و علاقه مند به هماوردی با مردان در پستهای مدیریتی و مشاورتی .بسیار تیز بین و دارای قدرت عاقله ی قوی و مشاور قدرتمند مردان موفق و مدیران ارشد.

هرا - زنی که بدون مرد و داشتن رابطه ای جدی و متعهدانه خود را ناقص می بیند . او از سن کم وارد ارتباط می شود و به شدت به خیانت و بی وفایی حساس است

 

نظرات 1 + ارسال نظر
setayesh جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ

vase belage jaleb va dust dashtanit behet tabrik migam ye sari ham be beloge man bezan
www.shahre-ariha.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد