Independence

If freedom is short of weapons, we must compensate with willpower

Independence

If freedom is short of weapons, we must compensate with willpower

   www.3jokes.com - Funny Pictures!

نطرتون چیه؟؟؟؟

       www.3jokes.com - Funny Pictures!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
hamidel جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

سلام دلبر****خوبی که آره؟
ببخشید نتونستم تو این چند مدت بیامو نظر بدم عوضش الآن از اینکه اومدم حال کردم آخه وبلاگت به آدم امید میده عزیز **فقط می تونم بگم محشره *دمت گرم
پیروز باشی *********یادم می مونه

Disorder جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ب.ظ http://disorder.blogsky.com

سلام رفیق !! لااقل یه نوشته از خودت بذار .. هر چرت و پرتی که توی وب میخونی رو کپی/پیست نکن تو بلاگت !! مثلن اون مطلب مزخرفی که در مورد هلوکاست گذاشتی .. ببین کوچولو .. خیلی گنده تر از توهاش الان دارن توی کتابخونه ها دنبال معنی واژه ی سیاست میگردن .. اونوقت توی ۱۹ ساله بدون هیچ بک گراند ذهنی اینجور خزعبلات رو منتشر میکنی .. ناراحت نشو .. اینو گفتم که از همین سن کم رفتارت رو اصلاح کنی .. خدافظ

اولا من ۲۰ سالمه!! دوما جناب محترم !شما بک گراند ذ هن منو با کدوم نرم افزار حلاجی کردی که اینهمه دب دبه کبه کبه می کنی؟ضمنا مطلبی مثل هلوکاست یه مسئله کاملا جا افتاده و هضم شده ای تو بیشتر جوامع مثل کشور ماستُ !! من این مطلب رو واسه چی گذاشتم؟واسه اینکه هم کامل بود و هم تحریر ش قشنگ!واسه آد می مث شما هم نذاشتم.خوبه اون طومارو تو وبلاگم گذاشتم(من د وست دارم تو وبلاگم هر چی دلم می خواد بزارم) در ضمن اگه بخواهیم با نظر هر آد می تو وب خودمو نواصلاح کنیم چیزی ازمون نمی مونه!چون هر آدمی یه نطری داره !!! مگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد